недеља, 29. јун 2014.

Sunday Five | omiljeni kozmetički blogovi

Pratim više od 150 blogova na bloglovinu (možete da me zapratite ovde), i odlučila sam da izdvojim omiljene čija je tematika kozmetika i šminka. Pa, da počnemo.



Miličin blog je veoma koristan za one koje imaju masnu kožu, jer ima mnogo postova o tome kako se izboriti sa takvom kožom. Ukratko objasni sve što bi trebalo da znate o nečemu. Takođe, obožavam njene slike sa prozora. :D



Naca je divna osoba, kao i njen blog. Ono što mi se najviše sviđa kod nje je što piše mnogo postova o proizvodima iz kataloške prodaje, koja je meni najviše dostupna. :) Takođe, tu su i jednostavni make up look-ovi, koji su meni, početnici, jako korisni.


Dijanin blog je prvi koji sam zapratila i pun je korisnih informacija. Osim jako kvalitetnih postova i fotografija, možete naći divne manikire na njenim još divnijim noktima. Njen blog je više lifestyle nego kozmetički, jer ima postova preporuke, outfit-a, recepata i sl.


Teodorin blog je, osim po tome što je na tumblr-u, karakterističan po tome što na njemu piše o potpuno prirodnim proizvodima. Nakon čitanja par njenih postova sam odlučila da koristiš što je više moguće takvih proizvoda.  Jedina mana je to što ne postuje često, pa apelujem da to radi što češće, jer to čini fenomenalno. :)

Njen blog sam skoro zapratila i jako mi se svideo način na koji piše. Sve lepo objasni  u samo par rečenica. Mislim da pre nego što uđem u novi post, treba da spremim papir i olovku, da dopisujem još stvari na Wishlist-u. Takođe, uglavnom piše o jefitnijim proizvodima, pa me ne baca u veliki trošak. :D

Koji su vama omiljeni kozmetički blogovi? :)

25 коментара:

  1. Drago mi je kada vidim da je nekome moj blog jedan od omiljenih! Jako sam happy! ^_^ :D
    Hvala Tara od srca!!! <3
    ^_^

    ОдговориИзбриши
  2. Malena, znaš da je naša blogoljubav obostrana <3 drago mi je što sam na spisku!! Ljubim te :**

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, hvala ti puno! Jako mi je drago što ti se sviđa blog, i zaista ću da se potrudim da pišem što češće :)

    ОдговориИзбриши
  4. Drugi i treći pratim, a ostale ne jer nisam ni znala za njih :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Divna selekcija kvalitetnih blogova :)
    Pratim ih i ja <3

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1. јул 2014. 09:21

    Odgovoricu ti sa zadovoljstvom ovde Tamara Nikolic ili Tara Blunt kako sebe nazivas .Volis da napadas u coporu sa "Mayah fashion corner", pa neki komentar se pusti , a drugi ne.Samo si jaka kad si sa nekim ? Juce si otvorila blog ,a vec ides okolo , svadjas se , delis lekcije iz pismenosti. Prvo pogledaj na sta ti lici blog , ako ovo uopste moze da se nazove blogom . Isti je kao neugledan , neobrazovan .Sta je ovde tvoje ? Vecina slika si uzela od negde .Ono sto si slikala je tvoje ,jeftino kao I ti. Oriflame krema za ruke kupljena na poene . Daj da se nasmejem . Cime se bavis ? Nicim.Imas 18 godina i mislis da moze nekom da delis lekcije o razmaku . Sta ces da studiras ? Nista . Kupovaces ceo zivot na bodove jeftinu kozmetiku. Branis osobu koja laze da zaradjuje toliko od bloga , malo procitaj Tamara sta pise kod tvoje "drugarice". Mnogo je lepo kad neko laze , zar ne ? To sto obe imate kompleks oko debljine ,vas problem .Koliko vidim posle znaka interpukcije i ti stvaljas razmak. Prebacujes drugima ono sto ti sama radis .Tamara, Smederevo ti se smeje .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Opet anonimno. :) Javi mi se na mejl pa ću ti odgovoriti na sve ovo. :)

      Избриши
  7. Анониман1. јул 2014. 09:23

    Imas izdeljene slike u par grupa kao nagradu , da ti se malo ljudi smeju,jer ti i jesi takva za smejanje :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1. јул 2014. 11:34

    Ocigledno nisi dorasla tome da imas blog.Upravo ovakve stvari me odbijaju.Ako ti smetaju anonimni komentari zasto ih odobravas.Umesto kvalitetom,zelis svadjom da privuces paznju.Sta si ocekivakivala kad si uletela u tudju svadju.Sad snosi posledice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja to na Majinom blogu nisam shvatila kao svađu, nego kao raspravu. Rekla sam svoje mišljenje, koje te je koliko vidim i te kako dotaklo. Što znači da, ako želim nekoga da odbranim, treba da trpim uvrede? Vidiš, meni ne bi bio problem da si mi sve ovo rekla oktrivši svoje ime, ali uvrede, da ih tako nazovem, neću trpeti od osobe koje nema hrabrosti ni da mi otkrije ime, čime nisi dorasla da išta komentarišeš. Ako misliš da ja koristim samo jeftine proizvode, imam višak kilograma, neću upisati fakultet, onda nastavi da živiš svoj savršeni život sa skupim proizvodima, savršenom težinom i završenim fakultetom. :)

      Избриши
  9. Анониман1. јул 2014. 11:49

    Zorana koja je blogerka i koja zaradjuje ima brdo anonimnih komentara i sta ces onda.....da kazes da je tvoj blog bolji jer pratioci i broj pregleda nisu merodavni ....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Otkud sad Zorana u ovoj priči? Ne, ni u jednom trenutku nisam rekla da njen blog nije dobar, dobar je, ali, naravno ima i boljih, koji nemaju onoliko pregleda i pratilaca koliko zaslužuju. A ona ih ima sasvim zasluženo. :) Što se tiče anonimnosti, ja ne razumem zašto pišeš komentare anonimno, jer ću ja na njega odgovoriti isto kao da si otkrila ime. Samo što sad mislim da ne stojiš iza svojih reči. :)

      Избриши
    2. Анониман1. јул 2014. 12:08

      Otkud Zorana u ovoj prici ? Pa kad branis svoju "drugaricu" Mayah Fashion Corner , danas Fashion Board , koja zaradjuje prosecnu platu , onda bi trebalo da znas odakle Zorana u ovoj prici.

      Избриши
    3. Pa o njoj je bilo reči na Majinom blogu, ne na mom. :) Imaš još nešto da mi kažeš? Jer ako nemaš, odoh da gledam film. :)

      Избриши
  10. Tara, puno ti hvala što si izdvojila i moj blog i ubacila u listu sa ovakvim naslovom.
    Veoma mi se dopada kako si me predstavila.
    Zaista si me obradovala ♡.
    Puno te pozdravljam i šaljem poljubac :) :*!

    ОдговориИзбриши