недеља, 1. јун 2014.

Sunday Five | omiljeni filmovi

Gledam sve i svašta, obično me nešto razočara, onda me nešto ostavi ravnodušnom, i na kraju me nešto oduševi! Obično su to filmovi iz žanra trileri/drame. Ovog puta neću vam pisati o radnji filma, jer ja to ne znam ukratko i bez otkrivanja kraja. Znam poduže sa otkrivanjem detalja, pojedinosti i kraja, a mislim da nikome nije zanimljivo da gleda film kad zna kraj. :) Da ne dužim...





Ovaj film je ostavio jak utisak na mene, uglavnom završio se, a ja još uvek plačem! Natera vas da shvatite kako je život lep, i koliko kratak može biti, ali i to da borba da nastavite da živite i ljubav dovoljni da pobede i najgore. Emotivan, za plakanje i smejanje. Svakako ne ostavlja ravnodušnim. Po žanru drama/komedija. Ja sam gledala ovde



  • Requiem For A Dream IMDB
Znam da je film dobar kada zbog prejakog utiska koji je ostavio na mene ne mogu da spavam. Ovaj film je upravo to uradio. Veoma je težak za gledanje i potresan, ali realno prikazuje šta se dešava oko nas. Bolji film i poučniji odavno nisam odgledala. Film nije za svakoga, nekima će biti bolestan i odvratan, ali ga preporučujem da pogledate, jer nosi snažnu poruku. Gledala sam ga ovde



  • The Last King Of Scotland IMDB
Film rađen po istinitoj priči, ali je predstavljen samo delić onoga što se dešavalo. Vladar Idi Aman je bio mnogo gori. Film je vrlo uznemirujuci i potresan. Ako ne pogledate nećete možda znati pravu istinu, a ako ga pogledate može da se stvori kamen u stomaku i knedla u grlu.  Vi sami ocenite da li ga treba gledati ili ne ovde.



  • La vitta e bella IMDB
Divan film, ali potresan. Prvi i jedini put sam ga gledala pre najmanje 3 godine i to mi je bilo dovoljno da se i sada sećam radnje i nekih detalja. Roberto Beninji je legenda, obožavam ga i kao režisera, a posebno kao glumca. Obožavam njegov humor. Pogledajte na ovom linku. 




Film kakav odavno nije snimljen od strane domaćih reditelja, konačno realna, poučna, dirljiva priča, bez prostakluka i gluposti kakve naši filmovi većinom sadrže. Najbolji domaći film ubedljivo. Vredi svake sekunde i drži pažnju. Nesvakidašnji vrhunac radnje i, što je najbitnije, izaziva emocije, dotiče dušu. Ovde ga pogledajte.

Jeste li gledali neki od ovih filmova? Utisci? :) Koji su vaši omiljeni filmovi? 

6 коментара:

  1. Анониман3. јун 2014. 07:54

    Slucajno nabasah na tvoj blog,bas mi se svidja:)! Elem,slazemo se za Requiem i La Vitta,Requiem je tezak do bola,briljantni glumci,rezija..a Zivot je lep ne moram da komentarisem,svako ko ga je pogledao zna i zasto:) Ja licno uvek volim da vidim Opasne veze(savrsenstvo od filma,gluma,scenario,muzika..) i Blistavi um(ni tu ne moram da pricam mnogo,ko ga nije gledao ne zna sta je propustio). Volim i To die for,sa Nikol Kidman i Met Dilonom-divan! Izvini,raspisah se,ali veliki sam filmofil i mogla bih uvek o tome nasiroko:) Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. I to su nova tri filma koju sam dodala na listu filmova koje cu gledati tokom letnjeg raspusta! :) Hvala na preporukama, a i na komentaru. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na preporukama, nisam gledala nijedan od ponuđenih (sem La vita e bella, koji je već prešao u kultne).

    ОдговориИзбриши
  4. zainteresirala si me, pogledat ću nešto od ovoga čim ispiti prođu, la vita e bella sam gledala jedino.
    ide post u bookmarkse da ne zaboravim :D

    ОдговориИзбриши