четвртак, 19. јун 2014.

Product recommendation | Sebamed sapun za problematičnu kožu

Imam masnu, osetljivu i problematičnu kožu i pronalazak savršenog sapuna je trajao malo duže. Izabrala sam Sebamed po preporuci mnogih kozmetički blogerki koje su imale i još uvek imaju isti problem. Ja sam iskreno oduševljena ovim sapunom i obožavam ga. :)





Sapun dobijate upakovan u providni celofan i kartonsku kutiju, i ako ga držite u plastičnoj kutiji, neće se isušiti.

Ovaj sapun je za problematičnu kožu, i on je protiv akni, mitisera i nečistoća na licu. Da li je stvarno tako? Što se tiče akni, na licu ne vidim veće promene, ali pretpostavljam da je potrebno duže korišćenje da biste videli pozitivne rezultate. Ali, kada mi se na čelu pojavila bubuljica, 2 dana sam 2 puta dnevno prala lice sapunom, i bubuljica je nestala. Ostala je samo fleka.  Količina mitisera jeste smanjena, ali ih još uvek ima. Ono što mi se najviše sviđa kod ovog sapuna je to što, nakon korišćenja, zaista mogu da osetim da mi je lice čisto. Takođe, nakon svakodnevnog korišćenja 15 dana, mogu da kažem da se sebum manje luči i sapun je  izuzetno blag.

Jedino što mi se ne sviđa je to što mi je koža nakon korišćenja ovog sapuna isušena malo više, ali ja nakon toga namažem Pavlovićevu mast i sve bude u redu.

Ono što je bitno za proizvode za negu lica je da ne sadrže alkohole, niti parabene i ovaj sapun je takav. (sliku sastava nemam, jer kutija bačena)

Sebamed kozmetiku možete naći u bolje opremljenim apotekama i svim Lily drogerijama. Mene je koštao 495 dinara, što je za mene previše novca za sapun, ali verujte mi da vredi svakog dinara. Takođe, svi Sebamed proizvodi su često na akciji, samo što je ja nisam ulovila. :)

Imate li vi iskustva sa ovim sapunom ili kozmetikom ovog brenda? :)

p.s. hvala Milici sa Le Prettiness bloga na pozajmljenoj slici! :)


8 коментара:

  1. Ja sam ovaj probala, ali mi se vise svidja Avene i Eucerinov syndet. Nekako mojoj koži više prijaju!

    ОдговориИзбриши
  2. Konačno je pokrenut projekat sa slanjem proizvoda :)) Super post, znaš i sama da ovaj sapun obožavam :))

    ОдговориИзбриши
  3. Sebamed obožavam, koristim svašta nešto njihovo, gel za intimnu negu im je savršen, samo njega koristim :) Ovaj sapun sam koristila kada mi se koža više mastila, spasio me, kao i pena iz iste kolekcije :)

    ОдговориИзбриши