уторак, 24. јун 2014.

Product recommendation | Gabrini olovka za usne u broju 107

Prva asocijacija na tursku  marku šminke Gabrini su mi jako lepi ali nekvalitetni lakovi za nokte. Da biste kupili lak koji će biti dobar, sreća mora da vas posluži. Za mene je bilo veliko iznenađenje kada mi je drugarica rekla da na usnama ima olovku ove marke. Par nedelja kasnije, imam je na usnama. I znate šta? Fenomenalna je! :)





Kada sam je prvi put nanela na usne, jako se trusila i pola naoštrenog dela je nestalo. Odmah sam pomislila da od nje nema ništa. Ali! Pila sam vodu, jela, čak i spavala, a ona je bila tu. Naravno, ne u istom intenzitetom kao na početku, ali je izgledala još bolje. Oduševljenje. Jedna divna, divna crvena boja, koja ponekad izgleda kao koralna. Pravi kameleon koji menja boje u zavisnosti od svetla.  Pakovanje je, meni, jako lepo i jednostavno i na njemu nije naznačeno koliko ima grama proizvoda. Olovka se ne razmazuje, malo je suvlja, pa onda preporučujem da prvo stavite mazalicu za usne, pa tek onda nju. Takođe, drugarica mi je rekla da ova olovka vizuelno povećava moje male usne. :D E sad, sama olovka je malo šira, i  ne mogu naći odgovarajući rezač, ali dobro, snaći ću se već nekako, to je jedino što mi se ne sviđa.



Gabrini šminku možete naći u svim kineskim radnjama, a ovu olovka košta čitavih 100 dinara.

Da li ste vi koristili nešto od šminke ove marke? Zadovoljni? :) 

6 коментара:

  1. Koristila sam Gabrini olovku za obrve i za oci.
    Sta znam, ok je za te novce. :D
    Svidja mi se jako olovka! :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Gabrini je turska marka, ne kineska. :)
    Okej su njihove olovčice. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam ništa Gabrini ali svakako bih mogla probati olovke za usne koje su trenutno najkorišteniji proizvod kod mene :)

    ОдговориИзбриши