четвртак, 26. јун 2014.

Hello from Budapest!

Fogadtatás!

Pre oko šest meseci sam, na moje veliko zadovoljstvo, napokon posetila Mađarsku, u čemu sam posebno uživala. Napravila sam brdo fotografija, a deo njih bih volela da podelim sa vama u ovom postu. Iskrena da budem, radovala sam se polasku, jer je ovo bio prvi put napuštam zemlju, i jedva sam čekala dogovoreni datum. :)

Celog dana smo putovali, pa je jedino što smo mogli da radimo u večernjim satima bilo krstarenje brodom. I znate šta? Bilo je sjajno! :)  Koštalo je oko 10 eura, a uz šampanjac, melodiju Bečkog valcera, šum talasa i miris vode, doživela sam  Budimsku i Peštansku stranu iz jednog sasvim drugog ugla. Predivno osvetljenje dalo jednu sasvim novu dimenziju divnim građevinama.




Videli smo i Budimski dvorac, i neke od ukupno 9 mostova. 

Eržebetin most
Lančani most
Narednih dana, pošlo nam je za rukom da realizujemo veći deo od onoga što smo prvobitno bilo  isplanirano. Jeste da je zahtevalo mnogo energije, ali uspeli smo da obiđemo Citadelu, Trg heroja sa gradskim parkompešačku ulicu Vaci, Ribarski bastion i crkvu Sv. Matije,  Gradsku kuću...










U blizini Budimpešte nalazi se malo mesto Sentandreja. Nekada je ovo bio gradić u kome su živeli Srbi, danas ih ima jako malo. Kada kročite u njega, imaćete utisak kao da ste u nekom mediteranskom gradiću iz tridesetih godina prošlog veka. Ulice su uzane, strme i kamene, i dok se njima spuštate imate utisak da ćete svakog trenutka izaći na more, međutim ispred vas će se ukazati Dunav. U ovom gradiću se nalaze Grčka i Srpska crkva, takođe veliki broj prodavnica suvenira, mini restorana i poslastičarnica. U ovom malom gradiću nalazi se i muzej marcipana. Neverovatno šta se tu sve može videti napravljeno od marcipana. Takođe možete kupiti i razne deserte od marcipana, a ima čak 1001 ukusa! 


Ovaj grad ću definitivno posetiti kada budem porasla, na duži vremenski period. Jeste li vi bili u ovom gradu? Utisci? :)

12 коментара:

  1. Budimpesta je predivan grad! :)
    Planiram da odem!
    Slike su predivne i sve je predivno! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha, jao bre Naco, od tebe uvek predivan komentar. :* :D

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa je Budmpešta, sve planiram ponovo da odem, a nikako. A tako je blizu.
    Bila sam i na tom noćnom krstarenju, stvarno su lepo udesili da sve te najbitnije i najlepše građevine budu dobro osvetljene, time grad poprima sasvim novu dimenziju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je stvarno žao što je ekskurzija trajala samo 4 dana. Ni 10 mi ne bi bilo dovoljno.
      Slažem se. :)

      Избриши
  4. Budimpešta je stvarno prelepa, bila sam relativno skoro, ali je nisam obišla kako treba. Nadam se ponovnom odlasku i detaljnijem obilasku :) Želim i ja ovo noćno krstarenje!! Slike su super :*

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su predivne! Nisam nikad bila, ali definitivno kada pogledam ovaj tvoj post stavljam Madjarsku u vrh Go to liste! :*

    ОдговориИзбриши
  6. Budimpesta je predivna! Planiram da odem u julu opet. Neverovatan grad, a i slike su divne! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bila sam i u Budimpešti i Sentandreji, uživala isto koliko i ti :) Mada bih volela da odem i na neki malo duži vremenski period, da sve detaljno obiđem :)

    ОдговориИзбриши