недеља, 11. мај 2014.

Sunday Five | omiljeni Instagram profili

Instagram  sam otkrila pre manje od godinu dana i iskreno me nije privlačio. A onda sam otkrila neke sjajne  profile i skrolovanje i 2 dodira po slici su mi postala jedna od omiljenih aktivnosti. Tada sam promenila mišljenje da tu ljudi objavljuju samo slike onoga što jedu i ova društvena mreža mi je ubrzo postala omiljena. Danas ću sa vama podeliti  profile koje obožavam i vredni su zapraćivanja.




Ako volite minimalizam, kao ja, ovaj profil ćete obožavati. Maddie je šesnaestogodišnja Engleskinja koja sa nama deli momente iz svakodnevnog života, ali i sa putovanja. O tome koliko volim njen profil pokazuje i to da mi je svaka njena slika obeležena crvenim srcem (lajkovana).


Vanja mi je omiljena blogerka i zapraćivanje njenog Instagram profila je bilo neizbežno. Na njenom profilu možete videti slike sa putovanja, slike neke divne hrane i onoga što najviše volim, a to su flatley kolaži. Zaljubićete se u sve te divne boje i kompozicije. 



Ovaj profil sam otkrila pre nekoliko dana i pružio mi je neverovatnu količinu inspiracije. Opet minimalizam. Zahvaljujući njemu sam otkrila Lorde čije pesme su mi stalno na repeat-u. :)



Još jedna blogerka, koja bi pod hitno trebalo da se vrati blogovanju. Najviše volim njene frommystand slike i ona čini da sasvim obična slike bude posebne. 



Opet blogerka i opet profil koji obožavam. Tu su flatley kolaži, ali i njeni outfiti pa me njen profil veoma inspiriše. Naravno, kad god uđem na njen profil ogladnim, jer se uvek nađe po neka slika divne hrane. Izabrati samo 4 slike da vam pokažem bilo je pravo mučenje. 


Koji su vaši omiljeni Instagram profili? :)










20 коментара:

  1. Sjajan izbor fotografija ! :-)
    Meni je jedan od omiljenih profil Zorane Jovanovic (blogerka) :-)
    Ovo je link mog instagrama, mozemo i tamo da se pratimo :-)

    http://instagram.com/katycolorfulfreak

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je Zorannah najbolja :) Pratim je i na youtube. pozzz

    http://tijana1995.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na idejama! Uvek trazim neke inspirativne ljude na Instagramu, tako da cu zapratiti ove koje si predlozila :)
    xx Tina

    Style Sinners

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan blog! Ima divnih Instagram profila u ovom postu. Neke od njih već pratim a neke ću sa zadovoljstvom zapratiti! Hvala ti puno na divnom komentaru na mom blogu! Pratim i ja tebe! ;) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Maddie i hxaven su odlicni! Zapraticu odmah :))
    A nasa Vanja fenomenalna <3 nju pratim odavno :D

    ОдговориИзбриши
  6. I ja u pocetku nisam bila odusevljena instagramom, ali vremenom se navuces! ;) Super post! :*

    ОдговориИзбриши
  7. Hahaha, upravo tako! :D Hvala, Majo! :*

    ОдговориИзбриши
  8. isti slucaj,i jos uvek razmisljam da li da ukljucim instagram ili ne :D
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. @ni_na___ ovo je devojka koja je do skoro vodila modni blog, sad ima bebca i putuje :) prelepe su joj slike! Vanja je i moja omiljena modna blogerka, obožavam njen Instagram jer sam i ja ljubitelj minimalizma :) Tvoj blog mi je baš u tom duhu, sve je jednostavno - a lepo :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za nju, jedno vreme mi je bila omiljena modna blogerka, pratim je sada. :) Hvala puno na divnim rečima i komentaru! :)

      Избриши
  10. Hvala na ovome, raduje me sto cujem da ti se dopadaju slicice! :)

    ОдговориИзбриши