уторак, 1. јул 2014.

Product I didn't like | Avon ColorTrend lak za nokte - Blue Morph

Ovaj lak je bio prvi proizvod koji sam naručila iz Avon-a i prvo razočarenje.





Dakle, lak sadrži 8 ml, što uopšte nije malo. On jeste predivan, ali mu tekstura i kvalitet nisu baš najbolji. Veoma je voden, kao da su stavili previše razređivača. Mazanje je jako loše, sa mazanjem prva dva sloja, on nije ni nalik boji predstavljenoj u katalogu. Skoro da je providan i vide se linije lakiranja. Ja sam ga namazala u još 4-5 sloja i dobila najsličniju boju sa slike, ali je tekstura jako loša, nekako hrapava. Naravno, ne isključujem mogućnost da  je meni zapao baš onaj koji ne valja, a svi ostali su odlični. :)


Koštao me je manje od 250 dinara, tako da mi nije velika šteta što sam ga naručila. :) Kakva iskustva vi imate sa Avon proizvodima? :)


8 коментара:

  1. Ovaj lakic sam samo videla, nisam probala. :D
    Drugarica ga ima, i ima isti problem kao ti. :/
    Meni svaki Avonov lak ispadne takav na noktima. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Sad svi hvale Avon-ove lakove sa gel finišom, oni su verovatno bolji. :)

      Избриши
  2. Анониман2. јул 2014. 07:49

    Ja sam imala ovakva iskustva sa Oriflame lakovima :/

    ОдговориИзбриши
  3. Topla preporuka da probaš Gel Finish lakove, da malo poprave dojam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam zadovoljna AVON lakovima, mada ti mogu reci da su gel njihovi lakovi super i dugo traju :)
    Boja kod ovog laka je bas lepa!!

    ОдговориИзбриши