недеља, 6. јул 2014.

Sunday five | omiljeni modni blogovi

Trenutno je 26 minuta posle ponoći i šta drugo mogu da radim, sem da pišem zakasneli post? :P Kako sam u prethodnom Sunday five postu pisala o omiljenim kozmetičkim blogovima (ovde), na red su došli i modni.

Ima svakodnevne kombinacije na blogu, ne eksprementiše, niti spaja nespojivo i zato je i volim. Inače mi je jako lepa i mislim da ima neki poseban odnos sa pratiocima. :)



U Srbiji postoji mnogo modnih blogova, a po mom mišljenju je definitivno najkvalitetniji Vanjin. Odlične fotografije na svakom koraku. 


Ovaj blog pratim baš dugo, ali sam te u poslednje vreme primetila koliko Anabel ima stila. Često mi se desi da mi se neki njen komad odeće svidi, a onda padnem u nesvest kad vidim cenu istog. Ponekad zaboravim da se blog zove vivaluxury. :D


Kenza za mene predstavlja ideal ženske lepote. Njen blog je karakterističan po tome što objavljuje nekoliko postova dnevno. Inače ima svoju modnu marku i učestovala je u švedskom Plesu sa zvezdama.


Ova blogerka se skoro porodila, tako da joj je blog pun lepih fotografija. Na njen blog ulazim retko jer je, bar meni, prilično konfuzan i ne pričam norveški, pa se ni ne snalazim baš najbolje. :D



Koga vi pratite? :) 












4 коментара: