понедељак, 14. јул 2014.

Koliko muškarci znaju o šminci??

Ovu vrstu posta sam često viđala na kozmetičkim blogovima, i s obzirom da mi je jako zanimljiv, odlučila sam da i sama napišem isti. Moja žrtva je bio drug Dragiša (hvala :)). Ja sam se jako zabavljala postavljajući mu pitanja i slušajući odgovore. :D Moram da priznam da ni sama nisam znala pojedine pojmove ( shame on me :D).  Pa, da počnemo :)

1. Šta je tuš?



D: ono za oči valjda...što se maže

2. Šta je bockalica?
D: ono sto jagodice puderom

3.Šta je blendanje?
D: nem pojma, mozda nesto isto fazon senka ili tako nesto...mozda slicno kao ovo za puder ili je za oci -jeste :D -kakav sam car, mogao bih se sminkati opusteno :D


4. Šta je prajmer/baza?
D: hm...to možda nešto sa puderom, da se ne razlije kad placete

5. Šta je bronzer?
D: za lice, da ličite na zagorele iz solarijuma

6. Šta je shimmer?
D: pa mozda za jagodice otkud znam

7. A konturiranje?
D: po imenu mozda neko mesanje moja, ne stani, nisam dobro rekao, kao da jedan deo bude svetliji, jedan tamniji

8. Šta znači matte?
D: bez sjaja

9. Šta znači da se proizvod trusi?
D: mozda nesto fazon šopam sad, kada ga četkicom razmazujes da se ne razbacuje boja

10. Šta je top-coat?
D: sjaj za nokte, tako?

11. Šta su smokey eyes?
D: pa zadimljen pogled, senka ona na kapcima

12. Gel eyeliner?
D: procitao sam gej ajlajner :D pretpostavljam da je to ono onako kad izvucete liniju pa budete kao vestice

13. Piling?
D: pa to zna svako, za kozu, da izgleda mladoliko

14. Termalna voda?
D: za kozu

15. Šta znači komedogen?
D: puder? tecni? 

16. Šta je senka?
D: kapci?

17. A šta je sjaj za usne?
D: za usne ( no kidding, Sherlock? :D)

18. Šta je waterline?
D: neka linija, mozda olovkom, nesto oko oka

19. Ilumunator? 
D: da posvetli ten (ovo ja nisam znala :D)

20. Kamuflaža?
D: to u vojsci imamo

21. Šta je fiksator?
D: ?????

22. Finish?
D: tecni puder, to ima sestra, onako crno naopacke pakovanje, crno pakovanje sa braon flekom (:D)


Hoćete li i vi da uradite ovaj ekspriment? :D 

8 коментара:

  1. 4. Šta je prajmer/baza?
    D: hm...to možda nešto sa puderom, da se ne razlije kad placete
    hahahaha, obozavam ovaj tag :D uvek me lepo nasmeje!

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahah, hoću definitivno :D mada je moj dečko svašta uz mene naučio, ne vjerujem da bi bilo mnogo smiješnih odgovora :P kad ja znam o fudbalu i motorima, neka i on zna o kozmetici :D

    ОдговориИзбриши
  3. pa pitanja sta znaci mat i sta je sjaj za usne i jos neka su mi skroz suvisna, kako da se odgovori na njih nego istim izrazom kojim je postavljeno pitanje
    al za bazu je najjace =)

    ОдговориИзбриши
  4. hahah,odlični odgovori s obzirom da je musko na 4 i 5 pitanje sam se bas od srca nasmijala

    ОдговориИзбриши