уторак, 2. септембар 2014.

#notd | Summer whiteness

Evo me! :) Posle duže pauze, što zbog manjka vremena i inspiracije, što zbog lenjosti (loša blogerka, znam :D), vraćam se blogovanju. Sada kada ću (nadam se) redovnije postovati, proverite da li me pratite na facebook-u, bloglovin'-u i GFC-u kako biste bili u toku sa mojim novim postovima. :)

U poslednje vreme mi je bela postala omiljena boja ( dobro, nije boja, ali znate na šta mislim :D), tako da sam morala da uzmem jedan kreč-beli lak. Imamo veliki izbor, i ja sam izabrala najpovoljniju varijantu,  Golden Rose Rich Colour u broju #76.




Tekstura je veoma kremasta, lako se maže, i dva tanka sloja daju potpunu pokrivenost. Sama četkica je malo šira i uz samo par poteza možete nalakirati ceo nokat. Suši se veoma brzo, za oko 5 minuta i traje mi maksimalno 4 dana, pri čemu preživi nekoliko pranja sudova. Posle lakiranja, barem par minuta, budite pažljivi jer mi se milion puta desilo da uništim manikir. Završnica je visokog sjaja. Toliko sam ga često mazala da sam potrošila pola laka za samo par nedelja. Bočica sadrži 10,5 ml, cena je od 120 do 170 dinara, a gde ga možete kupiti možete videti ovde. Ovo mi je definitivno omiljeni, favorit leta i mažem ga sa zadovoljstvom. :)



Ovaj lak ne bih preporučila onima koji imaju tanje i slabe nokte, jer će im  se inače promeniti boja nokta, kao meni. To mu je jedina mana.

Na slikama je korišćen sa Sixteen bazom i nadlakom u jednom (broj 401).




Koji je vaš omiljeni letnji lak? :)

2 коментара:

  1. Nikako da nađem ovaj kreč beli Rich Colour. Koristila sam Flormar i onaj običan GR kreč, ni sa jednim nisam zadovoljna. Čula sam da je CG White On White dobar, ali ja nešto i ne volim njihove lakove. Nadam se da ću naći ovaj :)

    ОдговориИзбриши
  2. Što se tiče CG, mišljenja su podeljena, nekima je odličan, nekima loš. Ali svakako preskoči OPI, jer mu je tekstura katastrofa i teško se maže. :)

    ОдговориИзбриши