четвртак, 11. септембар 2014.

Product i didn't like | Strep krema za depilaciju lica i bikini zone

Ćaao! :) Da se ne lažemo, na mojoj maljavosti bi mi prosečan muškarac pozavideo :D što znači da sam mnogo krema za depilaciju probala. O ovoj sam čitala u postu neke od blogokoleginica gde ga je nahvalila i bez daljeg raspitivanja otišla do Lilija i kupila. I požalila.






Pakovanje je stvarno lepo. Crno sa zlatnim detaljima. Dobija se 50 ml. Sama je krema je bela, lako se razmazuje i sadrži arganovo ulje. Kremu treba naneti ravnomerno, sačekati nekih 10ak minuta i potom je špatulom koju dobijate u pakovanju, skidate u suprotnom pravcu od rasta dlake, potom se umijete i osušite lice. Za početak, špatula je beskorisna, ne skida uopšte. Zato sam iskoristila špatulu dobijenu sa drugom kremom. Nakon skidanja sam primetila da se količina dlaka nije smanjila. Onda sam pokušala sa debljim slojem, skidanjem u drugom pravcu, dužim/kraćim držanjem i još milion varijanti, ali mom problemu nije radila ništa. Posle 3 nanošenja i skidanja, pojavilo se crvenilo i počelo je zatezanje kože. Probala sam kremu još nekoliko puta, ali je bilo beskorisno. Zapravo,  jedino što se skida je krema, ne i dlačice. Ovaj proizvod još može da se koristi i za depilaciju bikini zone, ali ga ja  na taj način nisam koristila. Možete je kupiti u Liliju i košta oko 250 dinara.

Sastav:
aqua, cetearyl alchohol, potassium thiogglycolate, urea, paraffinium liquidum, beneth-25, calcium hidroxide, parfum, behenyl alchohol, beheneth-10, argania spinosa kernel oil, bisabolol, tocopheryl acetate, sodium gluconate, potassium hydroxide, tetrasodium edta, bht, coumarin, hexyl cinnamal, limonene, ci 7789.



Eto, to je bilo moje iskreno mišljenje o Strep kremi za depilaciju. Iskreno, nije mi žao para, 250 dinara nije veliki novac. Žao mi je što sam se previše  ponadala i razočarala se. :)

Šta vi koristite za depilaciju?




6 коментара:

  1. Kod mene si čitala. ;)
    Ja kremu i dalje koristim i dalje stojim iza svega napisanog - doduše moje dlake na licu su tanke i svetle (što je i u postu napomenuto) i verovatno je u tome problem.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja koristim, ne tako cesto, veet za osetljivu kozu, ali ne ukloni bas sve dlacice. Drugarica koristi eveline takodje za depilaciju i zadovoljna je :) Dok ne probas ne mozes znati da li ti odgovara.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam isto iskustvo. Kupila sam je pre odlaska na more i bukvalno ništa nije uspela da skine. Sve urađeno prema uputstvu, sa puno strpljenja. Neću je više kupovati.

    ОдговориИзбриши