уторак, 9. септембар 2014.

Product recommendation | Rimmel Kate Moss 05

Ćao! :) Ja baš i nisam osoba koja voli karmine, verovatno jer ne volim taj osećaj na usnama. Nakon što sam probala Rimmel Kate Moss u broju 05, moje mišljenje se promenilo.





  • pakovanje ovog ruža je jako lepo i kvalitetno. Nema šanse da se poklopac otpadne dok je u torbi. Na donjem delu je broj karmina, i mislim da boja nalepnice najbolje predstavlja boju karmina. Na poklopcu je divan detalj u obliku krune. Karmin sadrži 4 grama.

  • Ja sam jako loša u opisivanju boja, ali ću ipak pokušati da vam je dočaram. Rekla bih da je ovo ''my lips but better'' koja vuče na tamno roze. I ima blage šljokice. Jedna veoma lepa boja koju možete nositi svaki dan. Planiram da kupim i #102 i #107
  • Dve stvari koje su me posebno oduševile su miris i tekstura. Miris podseća na slatke voćne bombone, dok je tekstura kremasta, lako se maže i ne sakuplja se u uglovima usana. Ako imate suve usne, kao ja, savetujem da pre ruža nanesete labelo, jer postoji mogućnost da vam ih isuši. Takođe, pigmentacija je odlična. Ne razmazuje se.
  • Traje oko 3 sata i onda je potrebno da ga prepravite.
  • Možete ga kupiti u Liliju i košta oko 500 dinara.
swatch na ruci, prirodna svetlost, veštačka svetlost

Šta vi mislite o Rimmel karminima? Imate li neki? Utisci? :)

16 коментара:

  1. Šteta što ne nosiš češće karmine. :)
    Ukoliko voliš mat karmine, obavezno probaj GR-ove mat, mislim da bi ti moja omiljena dvojka prelepo stajala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preneto drugarici. :)
      Dvojka mi je na listi želja. Zajedno sa još 5 nijansi. Bacaš me u trošak. :D

      Избриши
  2. Nisam probala :). Bojica je super, baš mi se sviđa :).

    ОдговориИзбриши
  3. Divno izgleda na usnama! Dopada mi se nijansa. :)
    Ruzevi su mnogo dobri. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam 08 i to mi je jedan od omiljenih karmina :) Ova nijansa je baš lepa, ali mislim da meni ne bi stajala pošto imam tamnije usne. Na tebi baš lepo izgleda!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, nisam ja, ali ću preneti drugarici. :)
      Uf, divan je. Baš nosiva nijansa. :)

      Избриши
    2. Zašto zbunjuješ ljudeee? hahaha Odmah da si se razotkrila na blogu! :D

      Избриши
    3. Pa i htela sam da naznačim da je drugarica model, znala sam da sam nešto zaboravila! :D Biće uskoro post o meni. :D

      Избриши
  5. Još nisam probala ništa iz Kate Moss kolekcije. Nijansa je divna! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, nisam imala neka velika očekivanja, ali me je kolekcija oduševila! :)

      Избриши
  6. Moji najdraži ruževi, imam ih u par nijansi plus i mat verzije (a ti su najbolji) i obožavam ih :))

    ОдговориИзбриши
  7. Imam ovaj ruz i obozavam ga! Sve si dobro opisala:) Imam jos dva Rimmel ruza,Airy Fairy i Guest List,nisu mat ali su divni,neutralni,preporucujem! Kristina

    ОдговориИзбриши