четвртак, 18. септембар 2014.

This or that beauty tag

Draga Milica me je nominovala za This or that beauty tag, njen možete pročitati ovde, a ja ću na pitanja odgovoriti sada.

Šminka:




  • rumenilo ili bronzer? Ja sam prirodno rumena :D tako da mi rumenilo ni ne treba, ali i bez obzira na to biram bronzer. Njime se može lepše konturisati lice. I lepše mi izgleda od rumenila. :)
  • sjaj za usne ili karmin? Sjajeve nikad nisam ni volela zbog lepljivog osećaja, tako da biram karmin. Posebno tamno-crveni. 
  • ajlajner ili maskara? Imam prirodno duge trepavice, pa mi maskara ne treba. Biram ajlajner. :)
  • puder ili korektor? Korektor.
  • neutralne ili senke u boji? Mejnstrim sam, biram neutralne.
  • presovane ili senke u prahu? Presovane.
  • četke ili sunđeri? Četke.

Nokti:


  • OPI ili China Glaze? Mislim da su OPI precenjeni, tacnije njihova cena. Kvalitetnija mogu da nađem za mnogo manje para. Biram CG.
  • kratki ili dugački? Srednji. :)
  • akrilni ili prirodni? Prirodni! Nikada nisam 'radila' nokte, niti planiram, znam posledice.
  • svetli ili tamni? Oba. U zavisnosti od raspoloženja. 
  • cvetići ili ne? Ne. 

Telo:


  • parfem ili sprej za telo? Imam osećaj da ću jedina odgovoriti sa 'sprej za telo'. :D
  • losion ili buter za telo? Meni je sve to isto. :D
  • gel za tusiranje ili sapun? Sapun.
  • Lush ili druge kompanije - Manna :)

Moda:


  • farmerice ili trenerke? Nikada me u javnosti nećete videti u trenerci, ali mi je ona ipak draža od farmerica.
  • dugi ili kratki rukavi? Dugi.
  • haljine ili suknje? Haljine. :)
  • pruge ili karirano? Karirano.
  • japanke ili sandale? Sandale, japanke su mi samo za plažu.
  • šal ili kapa? Šal.
  • sitne ili viseće minđuše? Ne volim, ne nosim.
  • narukvice ili ogrlice? Narukvice.
  • ravno ili štikle? Ravno, ipak ne znam tako dobro da hodam u štiklama, ;)
  • jahačke čizme ili kaubojke? Bajkerke. :)
  • Forever21 ili Charlotte Russe? Nisam kupovala.
  • Abercrombie ili Hollister? Nisam kupovala. :D
Kosa:


  • ravna ili kovrdžava? Kovrdžava.
  • punđa ili rep? Rep.
  • ukosnice ili šnalice? Ništa.
  • duga ili kratka? Duga, celog života imam dugu kosu i trenutno mi je skoro do zadnjice. :D
  • šiške sa strane ili normalne? Normalne. 
  • podignuta ili spuštena? Kod kuće podignuta, inače spuštena.
Random:


  • kiša ili sunce? Volim kišu jedino kada sam u kući, na toplom.
  • leto ili zima? Leto, zimogrožljiva sam.
  • proleće ili jesen? Proleće, omiljeno godišnje doba. :)
  • čokolada ili vanila? Vanila, omiljeni miris.
  • istočna ili zapadna obala? Šta god. :)
Nadam se da ste uživale. Nominujem Teu, Emu i Minju. :)

*sve fotografije su sa tumblr-a

Нема коментара:

Постави коментар