субота, 25. октобар 2014.

Prazne bočice #1

Potrošeni proizvodi aka empties su mi omiljena vrsta posta, jer mogu da pročitam i ne tako pozitivna iskustva sa kozmetičkim proizvodima ili šminkom. Zato sam odličila da čuvam prazne bočice (iako me je majka pogledala čudno kada sam rekla da mi bočice stvarno trebaju :D), i nakupilo se dovoljno da mogu da napišem post.



Pa, da počnemo. :)



  • Avon Naturals piling za telo sa vanilom je jedan odličan proizvod. Ima teksturu kreme za tuširanje sa granulama koje su srednje grube tako da meni savršeno odgovara. Ima divan miris vanile koji zamiriše celo kupatilo, ali nažalost na koži ostaje samo 10ak minuta. Koža je nakon pilingovanja meka i očišćena. Kupila sam ga u setu sa sprejom iz iste linije za nekih 450 dinara. Žao mi je što sam ga potrošila, i definitivno ga kupujem ponovo. 
  • Wash&Go je šampon koji mi nije pomogao sa problemom peruti, niti se nešto preterano svideo ostatku porodice, tako da ga ne kupujemo više.

  • Nice balzam za kosu sa bademom i medom - osim napadnog mirisa koji na svu sreću brzo nestane, ovaj balzam je odličan. Na početku mi se nije svideo jer nisam videla da on išta radi mojoj kosi, a onda sam počela da ga držim 5 minuta i kosa je bila neverovatno mekana na dodir i jako se lako rasčešljavala. Veoma je povoljan, ima 500 ml i košta manje od 200 dinara u svakoj prodavnici. 

  • Head&Shoulders šampon protiv peruti sa mentom - još jedan šampon koji mi nije pomogao sa problemom peruti.

  • Oriflame Nature šampon sa pšenicom i kokosom - je za suvu i oštećenu kosu, ali je moju normalnu kosu načinio baš takvom. Kosa mi je izgledala kao da sam išla na tretmane koji je najviše oštećuju. Šta da kažem osim da je majka nakon pranja kose ovim šamponom oprala pločice u kupatilu sa istim.  Najgori šampon koji sam probala, a probala sam ih mnogo.


  • Get Beauty gel za tuširanje sa mirisom lavande - miris mi se nije svideo, pa sam ga koristila za stopala (ne volim kad se išta baca) i bio je ok. 

  • Oriflame Delicious moments gel za tuširanje - ima miris vanile, jagoda i bele čokolade i miriše božanstveno ali samo u katalogu. U bočici mu je miris promenjen, ali i dalje lep. Nažalost, miris ne ostaje na koži, a to je jedino što tražim od jednog gela. Ima 700ml i košta oko 400-450 dinara.

  • Hair X šampon protiv peruti - sam prošle godine koristila i bila prezadovoljna, a onda su promenili dizajn bočice i izgleda sastav, jer je ovaj još jedan u nizu šampona koji nije uradio ništa sa mojom peruti.
  • Hot Depil vosak za depilaciju - ako imate problem sa nausnicama, ovo je odlično rešenje. Koristim ga već godinama. Veoma je povoljan, košta oko 300 dinara, a meni traje oko 3 meseca, ako ne i više. 

  • Oriflame Milk&Honey krema za telo - je još jedan proizvod koji kupujem ponovo, a pisala sam o njoj ovde.

  • Pink Hearts parfem - koji sam dobila na poklon još pre par godina i ima savršen miris. 

  • Allin šampon protiv peruti - pisala ovde. Odličan. Kao što možete da vidite, probala sam mnogo šampona, i ovo je jedini koji je do sada pomogao da imam manje peruti.

  • Avon Naturals sprej za telo sa mirisom vanile - je divan, dugotrajan i povoljan. Košta oko 200 dinara.

  • Ružina vodica - o ovom proizvodu ću vam pisati uskoro (nadam se), i imam samo reči hvale. 
  • Sani tečni sapun i Watte Watte tuferi - su dobri, ali sam našla povoljniju varijantu (duplo veću količinu za malo više novca).
  • Solo aftershave - nisam koristila ja, već moj brat i tata i izgleda da im savršeno odgovara s obzirom da baš ovaj koriste godinama. 
  • Apotekarski aceton - teže skida, ima jak miris i neću ga kupiti ponovo.

  • Uljani skidać laka za nokte - čiji je glavni sastojak aceton (a kažu da je uljani lol), što znači da isušuje zanoktice, ali ipak dobro skida. Koristim ga oduvek, i malo mi je dosadio, pa ga neću kupiti ponovo uskoro. 
I to je to. Jeste li koristile neke od ovih proizvoda? Utisci? :)

8 коментара:

  1. Vecinu proizvoda sam probala odavde! I mogu da kazem da si maksimalno bila iskrena jer nam se misljenja podudaraju!
    Od svega najvise volim Oriflame Milk&Honey krema za telo (iako je nisam koristila - koristila sam balzam za kosu koji je predobar a toooliko fenomenalno mirise da nemam reci)
    i Avon Naturals piling za telo sa vanilom koristim od kad postoji ja mislim (takodje predobro mirise) :)

    Dala si mi genijalnu ideju za post, pocinjem da skupljam prazne bocice od danas!! :))

    http://kapege23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. I meni su Wash&Go i Head&Shoulders katastrofa. Čista hemija i nikakav posao ne obave.
    Imala sam Avon Vanila piling, sviđao mi se miris, ali me i nije nešto ''ispilingovao'', kako da kažem.
    Probaću onda ovaj Allin kad mi se ponovo pojavi perut.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nakon upotrebe Allin šampona, odlučila sam da počnem da koristim isključivo prirodnu kozmetiku, pošto mi hemija ne pomaže i ne prija.

      Избриши
  3. Ruzinu vodicu vec duze vreme zelim da probam, tako da cekam recenziju.

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam kakav ti je problem sa perutanjem tačno, ali probaj Micoseb šampon, on dugoročno leči perut, jer je zaista lek. Meni je Alin jako kratko bio dobar, posle druge bočice mi je kosa bila kao slama, ludački je opadala i imala sam rane na glavi... ;/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od kad sam koristila neki šampon star par godina, ne mogu da ga se rešim, ili ga se rešim na kratko. Probaću, hvala na preporuci. :)

      Избриши