недеља, 2. новембар 2014.

Šta raditi kada se maskara osuši?

Maskara se uglavnom osuši nakon 3-4 meseca upotrebe i onda je neupotrebljiva. Ali, ako poslušate moj savet, iskoristićete je do poslednje kapi.





Sve što vam je potrebno su kapi za oči. Sipajte par kapljica kapi u maskaru, zatim četkicom promešajte i tada-h! Maskara kao nova i opet spremna za upotrebu! :) Ako je i dalje suva dodajte još par kapi. Onda će biti kako treba. Maskara ćete moći da koristite još barem desetak dana.



suva maskara, maskara sa kapima za oči


Nadam se da sam vam pomogla. Do sledećeg posta! :* 

7 коментара:

  1. Prvi put cujem za ovo, a posto imam vec 2-3 koje su pri kraju isprobacu vec danas :)
    P.S. Gde su novi postovi? Brze se vracaj blogovanju! :*

    www.fashion-board.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Majo, tvoj komentar me je najviše motivisao da se vratim blogovanju, i kao što možeš da vidiš vratila sam se jer me ovo čini jako srećnom. Hvala ti! :)

      Избриши