уторак, 3. март 2015.

Pet dobrih proizvoda jeftinijih od 150 dinara

I vratila sam se! :) (nećete tako lako da me se rešite :P) Pokušaću da u budućnosti češće postujem, jer imam mnogo tema za pisanje. Današnji post će biti o pet proizvoda kod kojih ne važi parola ,,koliko para, toliko muzike''.




Počeću sa proizvodom koji me je oduševio, Nice cosmetics balzamom. Uhvatila sam ga na akciji za 100 dinara u Rakić trgovini, pri čemu sam dobila 500ml odličnog balzama. Kosa je mekana, lako se rasčešljava i izgleda divno. Miris badema i meda je malo napadan, ali brzo ispari. Sadrži vitamin E i namenjen je suvoj, oštećenoj i blajhanoj kosi.



Još jedan proizvod za kosu. Ovog puta je to Still maska za kosu sa keratinom. Iako moja kosa nije oštećena, maska mi je jako prijala. Takođe ju je koristila moja mama čija je kosa oštećena i suva, i oduševila se. Držim je 15ak minuta a zatim isperem. Kosa je mekana, sjajnija i bujnija. Takođe izgleda fantastično. Miris nije napadan, prijatan je. Košta 89 dinara u Rodi i meni traje 2 pranja. 



Malena lak u broju 47 mi je trenutno omiljen i mogla bih da ga nosim svakog dana. Ovo je jedna jako lepa bež neutralna boja (kako izgleda na noktima vidite na slici iznad). Ima klasičnu četkicu, lepo se maže i meni sa baznim i nadlakom traje 4 dana. Pritom, preživi svakodnevno tuširanje i pranje sudova. Cena mu je 139 dinara, a trenutno je na akciji za 99 u Lilly drogerijama. Jako sam zadovoljna kvalitetom, pa ću kupiti još nekoliko boja.


Orea uljani skidač laka za nokte je najbolji koji sam do sad probala. Nisam primetila da mi isušuje zanoktice. Jako malo proizvoda je potrebno (jednom blaznicom skinem lak sa svih noktiju) da mi odradio svoj posao, a odrađuje ga odlično. Čak i miriše na badem. Za oko 90 dinara se dobija 100ml.


Antibaterijski gel za ruke Lilly-eve marke je nešto što svako treba da ima u torbi. Jako lepo miriše, ruke su hidrirane i čiste. Jako korisno ako često niste kod kuće. Bočica od 50 ml traje mesecima.

I to je to. Ovakve postove ću pisati jednom mesečno. Imate li vi neki proizvod da mi preporučite? :) 


4 коментара:

  1. Jako volim ovaj lak, imam ga u beloj boji i nikako da kupim još neku :)

    ОдговориИзбриши
  2. Aceton niiiiiije isto sto i acetat xD
    Aceton je keton, acetat je estar sircetne kiseline (takodje moze biti i so, npr Na-acetat) xD u skidacima lakova uglavnom je u pitanju *etil-acetat, a to je estar etanola i sircetne kiseline. :D

    Takvi skidaci su naravno manje isusujuci itd, ali i slabije rade, ali to vec svi znamo pa da ne spamujem previse :)

    Pozdrav by Tasha!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaala! :) Nisam se ni potrudila da proverim informaciju, samo sam zaključila da je tako haha. Evo, prepravljam u postu. :)

      Избриши