недеља, 15. март 2015.

Sunday Five | Omiljene knjige

Knjige su moja najveća ljubav. Ni sa čim ne mogu da se zaludim kao  knjigom. Mogu ceo dan da ne izlazim iz sobe jer mi je knjiga toliko zanimljiva da moram baš tog dana da je završim. Ne moram čak ni da jedem. :) Ne mogu da zamislim išta bolje od udobne fotelje, toplog čaja i dobre knjige. Zato vam danas pišem o svojih 5 omiljenih.



  • Ako dočekam sutra, Sidni Šeldon
Prva Sidnijeva knjiga koju sam pročitala i ukratko mogu da je opišem kao umetničko delo. Ne želim da pričam o radnji jer ne znam da se zaustavim, pa ću vam prepričati celu knjigu. :D Mogu samo da kažem da me je navela da pročitam njegove ostale knjige i postao mi je omiljeni pisac. Takođe sam počela da volim trilere.


  • Tarantula, Tjeri Žonke
Ova knjiga nije za svakoga. Ili ćete je obožavati i biti oduševljeni ili ćete reći da je suviše bolesna i nikad više poželeti da je uzmete u ruke. Tjerijev stil pisanja mi se jako sviđa, nijedna reč nije višak, sve je na svom mestu. Takođe sam gledala film i jači utisak je na mene ostavila knjiga. Savršen izbor za obožavatelje drame, trilera i misterije. 

  • Hiljadu čudesnih sunaca, Haled Hoseini
Nekoliko nedelja je bila najprodavanija knjiga, i po mom mišljenju, jedna od retkih koja titulu bestseller-a zaslužuje. Divna, divna. Ne može vas ostaviti ravnodušnim.  Naravno, pročitala sam i Lovca na zmajeve i ova je ostavila jači utisak na mene.

  • Stakleni zamak, Džanet Vols
Jedna od najboljih knjiga koju sam pročitala. Autobiografija i drama. Posle ovog romana pomislite kako je vaše detinjstvo bilo dosadno, a porodica sasvim normalna iako ste bili ubeđeni u suprotno. Roditelji su Džanet, njenog brata i dve sestre učili da žive u harmoniji sa prirodom i imali  prilično neobičan pogled na svet. Zahvaljujući ocu alkoholičaru i povremeno kockaru i majci koja je ubeđena da je neshvaćena umetnica, odlučili su da preuzmu svoje živote u svoje ruke. Mogu samo da vam je toplo preporučim.




  • Pedeset nijansi sive, E. L. Džejms
Kladim se da ovo niste očekivali. :D Ljubavni romani nisu nešto što najradije čitam, ali sam ovaj pročitala bar 3 puta. I obožavam ga. Znate ono kad gledate isti film po 50. put verovatno i  i dalje su vam isti dijalozi smešni i iako već znate šta će se sledeće desiti, ipak uživate? Tako je meni sa ovom knjigom. Ili je obožavate, ili je hejtujete. Ja sam je čitala ovde.  Kakav je vaš utisak? :) 

I to je to. Ako vam ikada bude bilo dosadno, javite se meni da pričamo. Uvek sam raspoložena za razgovor o knjigama.  Koje su vaše omiljene knjige? :)





9 коментара:

  1. Obozavam knjige Sidni Seldon. Omiljena mi je "Nista nije vecno".
    50 nijansi sam citala i knjiga mi se mnogo vise dopada nego film. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam Ništa nije večno i završetak me je oduševio. :) Film još uvek nisam gledala, imam u planu, mada mislim da su knjige uvek bolje od filmova. :)

      Избриши
  2. Hvala ti za sve divne predloge. Obožavam da čitam! Bar jednom mesečno sam u gradskoj biblioteci i obavezno izađem sa rukama punim knjiga.
    Od ovih pomenutih čitala sam samo 50 nijansi i sinoć sam gledala film, koji me je oduvao! :)
    Inače volim Noru Roberts jaaaako i Sofi Kinselu, Danijelu Stil i sve na taj fazon i Koelja volim jako :)
    A od naših volim Momu Kapora, Balaševića, Miku Antića, Lazu Kostića i još mnogo njih :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gde si gledala film? Filmovix? :)
      Noru i Danijelu nisam čitala, ali imam u planu. Sofi sam jako volela kad sam tek krenula da čitam i svaku njenu sam pročitala. :) Pročitala sam dve Koeljove knjige i nije mi se baš svideo njegov stil pisanja, mislim da je kao pisac precenjen . :)

      Избриши
  3. Napokon,napokon! Da nađem bloggericu koja u knjigama uživa jednako kao i ja :D Definitivno te pratim! <3 Hiljadu čudesnih sunaca predobra knjiga.. iiiii jedna sam od tih obožavateljki 50 nijansi sive. Završavam trenutno prvi dio ,drugi sam već kupila i baš me zanima šta dalje ide :D
    i evo upravo gledam,stvarno nam je blog u sličnom fazonu! :D
    Knjigee omiljene,eh pa čitam od malih nogu i svaka koju pročitam mi je odlična ali evo neke koje se sjećam da su mi se svidjele osim 50 nijansi sive : Kleopatrina kći,11 minuta-koeljo,pod mermernim svodom..uh do sutra bih pisala. Danijelu čitala, Amandu Quick također,Sofi isto :D ma sve što mi dođe pod ruku <3

    p.s - izgleda,previše sam se uzbudila kad ugledah ovaj blog hahah:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, ma nisi se uzbudila previše, da vidiš moj budalasti kez na licu nakon što sam pročitala tvoj komentar! :D Prvi deo 50NS je najbolji, drugi onako, a kod treće mi je bio zanimljiv samo kraj, odnosno njegova verzija priče ukratko. :) Sve te knjige idu na to-read listu, hvala za predloge! :)

      Избриши
  4. ah ljubiteljke 50 nijansi :) procitala sam ih i ja ali nije mi to neko stivo. Knjige koje su me odusevile u posljednje vrijeme su:40 pravila ljubavi;Elif Safak,Muzej nevinosti;Orhan Pamuk, Carolyn Jess-Cooke;Dnevnik Anđela Čuvara...malo sam i krimice citala;Ja Nesbo me odusevio,zohare i sismis sam procitala a na listi cekanja imma jos njegovih cak 8 knjiga. Pamuka,takodjer jos mislim citati. Ustvari imam jako dugu listu za citanje :D panika me hvata kad vidim koliko ima odlicnih knjiga a ja ih nisam procitala :O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na mojoj to-read listi se nalazi oko 200 knjiga, i iz dana u dan se proširuje. Previše dobrih knjiga, premalo vremena. :)

      Избриши
  5. Jel mozes da napravis post za to-read listu. Ne moras svih 200+ knjiga stavljas, ali svidja mi se ta ideja :)

    ОдговориИзбриши