недеља, 22. март 2015.

Zimski noviteti + giveaway

U ovom postu ćete videti šta sam sve to od kozmetike i šminke kupila u prethodnih par meseci. Ako vas interesuje recenzija nekog proizvoda posebno, ostavite mi u komentarima. :)




* Orea uljani skidač laka za nokte, o kome sam vam pisala ovde.
* Alverde gel za tuširanje je moj prvi proizvod ove marke i ima najlepši miris na svetu - vanila i mandarina. DM uskoro dolazi u moj grad i jedva čekam da kupim još gomilu potrebnih (mada više ne tako potrebnih) proizvoda ove marke. Jako je ugodan i neguje kožu.
*Nivea gel za intimnu negu sam kupila jer ga je Vina veoma hvalila i mogu samo da se složim sa svim što je rekla. Nežan je, dobro obavlja svoj posao i ima neutralan miris. Koštao je oko 300 dinara u Liliju.
*Nakon desetina probanih šampona koji obećavaju uklanjanje peruti i razočarenja, bilo je krajnje vreme da kupim Mycoseb. Koristiću ga još određeni vremenski period i onda napisati recenziju o njegovom dejstvu, s obzirom da nije komercijalni šampon, već lek protiv seboreje i peruti. Kupljen je u apoteci za 495 dinara.


* Trenutno testiram kokosovo ulje i pokušavam da pronađem što više načina za korišćenje istog. Kada završim sa testiranjem, pišem poduži post. Može se naći u prodavnicama zdrave hrane za oko 700 dinara.


* Lilijevim šamponom se mama oduševila i kaže da nikada nije probala bolji. Takođe kaže da joj kosa nkada nije imala veći volumen. Ja ga nisam probala. Jako je povoljan, za 200 dinara se dobija 1000ml proizvoda.


* O Nice balzamu za kosu za pisala u ovom postu.


* O Avon-ovom univezalnom balzamu sam čula mnogo pohvala, ali se meni baš i ne sviđa. Nije velika šteta, jer sam ga na akciji platila 129 dinara.

* Mini recenziju trenutno omiljenog laka možete pročitati ovde

* I posle milion godina, kupljena je turpija za nokte. Ova je od Kineza i iako je za veštačke nokte, meni odgovara.


Proizvodi za usne su mi omiljeni deo dekorative, pa me ne čudi što ih ima ovoliko. ( U mom svetu je 5 veliki broj :D)

* Farmasi Maxi Rouge karmin u broju 20 ima jako lepu boju sa gomilom šljokica, ali mu kvalitet nije baš na zavidnom nivou. Na usnama izgleda ovako.

* Avon Colotrend sjaj za usne sam kupila na akciji za 169 dinara. Ovaj je u nijansi Watermelon Ice koja meni, nažalost, ne stoji.

* Nakon gomile pročitanih hvalospeva o Essence olovkama, morala sam da je kupim. Platila sam je 129 dinara i za sad mogu reći da je jako kremasta. Ova je u nijansi 08 Red Blush.

* Još jedna olovka - Golden Rose u broju 211. Jedna jako lepa crvena boja.

* I za kraj, jedan od najboljih karmina koje sam probala, Farmasi True Colour broj 45. Nije crn, već tamno crven i izgleda ovako.

I to je to. :)

Kako je juče bilo godinu dana od pisanja prvog posta na blogu, odlučila sam da organizujem darivanje. :) Više o tome možete pročitati ovde. :)

7 коментара:

  1. Meni se Avon univerzalni balzam bas dopao. :)
    Jedva cekam detaljnu recenziju o kokosovom ulju

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj lilijev sampon nisam probala,ali vec duze vreme ga merkam,mada onaj crvrni za valjda farbanu kosu ili suvu,veliko je pakovanje,a cena super,verovatno je i kvalitet dobar...Mogla bi da padne neka recenzija o kokosovom ulju,pozz veliki za tebe :-)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da imaju crveni u ponudi, baš ću da pogledam. Recenzija ulja ide u toku sledeće nedelje. Pozdrav! :))

      Избриши