четвртак, 10. јул 2014.

Product recommendation | Allin šampon protiv peruti, svraba i opadanja kose

Allin solutions su na našem tržištu od 1961. godine i napravljeni su po originalnoj formuli mr ph. Čedomira Mitića. Svi njihovi proizvodi su  prirodni ne sadrže konzervanse. U njihovoj ponudi nalaze se:
  • allin šampon koji sprečava pojavu peruti, svraba i opadanja kose
  • allin šampon koji uklanja masnoću kose i seboreične naslage sa kože
  • allin šampon za svakodnevnu negu kose i tela sa efektom rashlađivanja
  • allin losion koji jača koren dlake i podstiče rast zdrave kose
Danas vam pišem o šamponu koji sprečava pojavu peruti, svraba i opadanje kose.





Ovaj šampon je me potpuno oduševio. Njegova struktura je vodenasta i potrebna je malo veća količina da bi počeo da peni i lepo oprao kosu. Ne masti kosu, pa je dobar za gustu i nemirnu kosu (kao što je moja), tako i za tanku. Kosa se posle pranja ne mrsi i lako se češlja. Miris je karakteristično prirodan i zadržava se na kosi nekoliko sati nakon pranja, što meni ne smeta. Nema svraba, a opadanje je smanjeno. 

Allin crveni šampon sadrži 200ml, a koliko sam ga potrošila posle 5 korišćenja možete videti na slici ispod. 



U sastavu sadrži:
  • 1/2 češnja belog luka
  • 1 koren koprive
  • 9 listova koprive
  • 5 cvetova lavande
  • sodium laureth sulfate (SLS)
  • aqua destilate i
  • aethyl alchohol
Probala sam mnogo šampona i ni sa jednim nisam imala tako dobre rezultate, kao sa Allin-om. Smanjio mi je perut i jako sam srećna zbog toga.

Sve iz Allin-ove ponude možete naći u Liliy-u, DM-u, kao i u apotekama u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, po ceni od oko 450 dinara (4 evra, 9km). 

Da li ste vi probali nešto iz Allin-ove ponude? :)


8 коментара:

  1. Zanimljiv sastav... :D
    Cula sam da je sampon mnogo dobar, sad si ga i ti nahvalila i drago mi je da ti je pomogao. Ja nemam perut, kosa mi ne opada toliko, kao sto je umela ( koristila sam Alpecin ). Da sam znala tada za ovaj, mislim da bi ga definitivno probala. :)
    Super post! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam ovaj šampon pre možda godinu dana, ali mene nije baš toliko oduševio. Koristila sam dva ili tri pakovanja, ali ne znam...nekako mi nije to to.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni na pocetku nije odgovarao, a onda sam shvatila da treba malo duze da perem kosu njime, i onda je odlican. :)

      Избриши
  3. Allin koristimo i moja porodica i ja, fenomenalni proizvodi. Moj prvi post na blogu je bio o tom šamponu :)
    http://health-alt.tumblr.com/post/67461718200/recenzija-proizvoda-allin-prirodni-sampon

    ОдговориИзбриши
  4. Fin post, detaljno si sve rekla u vezi sampona, to mi se jako svidja. Nisam probala njihove sampone, vidim da su mnogi zadovoljni njihovim samponima tako da cu ih uzeti da isprobam i ja. :* :)

    New post
    http://marinailes9.blogspot.com/2014/07/dunavski-kej.html

    ОдговориИзбриши