уторак, 14. јул 2015.

Potrošeni proizvodi #2

Ja proizvode volim kada ih kupim, koristim ih neko vreme i onda mi dosade i konstantno sam u potrazi za nečim novim, što još nisam probala. Neki preparati su tu stalno, ponavljaju se često, ako sam sigurna da mi baš odgovaraju i volim uvek da ih imam. U postovima sa potrošenim proizvodima trudim se da vam pokažem šta sam sve potrošila do kraja, da li sam bila zadovoljna i da li ću iste ponovo kupiti. Ovu gomilicu sam dugo prikupljala i vredno trošila kako bih napravla prostora novim, letnjim sitnicama koje će me uveseljavati tokom nadolazećeg perioda.





Pa, da počnemo.


  • Nega kose:



 Afrodita šampon protiv opadanja kose mi se nije svideo jer mi nije pomogao u borbi sa peruti kao što obećava i činio mi je kosu veoma suvom. Neću ponovo kupiti.

Wash&Go šamponi su nešto što moja porodica godinama kupuje i uvek imamo neki u upotrebi. Ja ne volim da ih koristim jer su čista hemija, pa se ne razlikuju od drugih komercijalnih šampona. 

Ukoliko vam kosa nije zahtevna, a potreban vam je povoljan šampon, ja vam preporučujem Lilijev zeleni. Litar košta oko 200 dinara. Novi je već kupljen.

Mycoseb je šampon koji je posle nekoliko meseci upotrebe uklonio 75% mog problema sa peruti i definitivno ću ga kupiti ponovo. Preporučuje se da se pre ispiranja ostavi 2-3 minuta da bi delovao. Dobija se 100ml za oko 500 dinara. 

O Nice balzamu sam već pisala u postu o Pet dobrih proizvoda jeftinijih od 150 dinara

  • Nega tela:

Balea gel za tuširanje sa mirisom jagode sam volela da koristim, ali ga neću ponovo kupovati jer sadrži SLS. 

Avon Senses Awakening Citrus Zing piling je imao malo grublje čestice čije mi se delovanje na koži nije svidelo, pa ga neću ponovo kupovati.

Iskrena da budem, Alverde gel za tuširanje me je privukao zbog predivnog mirisa mandarine i vanile. Koristila sam ga sa zadovoljstvom jer ne sadrži SLS, pa ću nastaviti da kupujem i koristim. 

Avon piling od vanile je moj omiljeni piling sa srednje grubim česticama i mirisom koji na koži ostaje par sati. Preporučujem.


Sledeća tri proizvoda neću kupovati ponovo, iako sasvim dobro odrađuju svoj posao. Razlog je sastav koji mi se baš i ne dopada, gel sadrži SLS, a roll on dezodoransi aluminijumske soli. Gel bi se svideo onima koji vole grublji piling. Što se tiče dezodoranasa, ja nemam problem sa znojenjem, pa mi svi odrađuju dobar posao. 

  • Nega lica:

O Sebamed sapunu za kožu sklonu nečistoćama sam već pisala u ovom postu i još uvek mislim da je fantastičan.

Oriflame Pure Skin piling za lice ima srednje grube čestice koje odlično očiste kožu i ostave je veoma mekom i nežnom. Trajao mi je nekih  5 korišćenja. Nakon korišćenja stvarno osetim da mi je lice čisto. Definitivno ću kupiti full size proizvod.
Delovanje maske mi se uopšte nije dopalo. Iako se preporučuje da se koristi nakon piling, koristila sam ga odvojeno i jako mi je isušio kožu. Toliko da mi je trebala hidratantna krema nakon njega. Sem toga, malo teže se skida. Ovo pakovanje sa pilingom i maskom pri čemu dobijete po 6ml proizvoda košta oko 100 dinara.

Labello sa mirisom lubenice mi je bilo ok. Davalo je malo boje usnama i dobro je za svakodnevnu hidrataciju.

Lilijevi Watte watte tuferi su sasvim ok, ali ih neću ponovo kupovati, jer sam našla povoljniju opciju.


  • Depilacija lica:


Lycia je moja omiljena krema za depilaciju lica i ovo je verovatnop 5. potrošena. Koristim je tako što je nanesem u malo debljem sloju, ostavim da deluje nekih 15ak minuta i onda nakvasim deo gde se nalazi krema kružnim pokretima. Tada se pola kreme skine i onda koristim spatulu. Umivanje posle toga je obavezno. Pri ovakvom procesu se skida 95% dlaka. Ovaj metod koristim jer klasičan ne funkcioniše kod mene. Koža mi jeste crvena posle toga, jer je moja koža osetljiva, a krema je za normalnu. Probala sam mnogo krema na našem tržištu i ova je ubedljivo najbolja. Košta oko 270 dinara u Liliju.

Strep kremu vam ne preporučujem, a ako vas zanima zašto pročitajte ovaj post.

Vosak za depilaciju (ovaj je bio u belo-crnoj kutiji) koristim godinama za uklanjanje nausnica i najbolje je rešenje za takav problem. Preporučujem da ne kupujete vosak u crvenoj kutiji jer će to biti bačen novac. Nećete moći da ga upotrebite.


  • Nega ruku:



Mislim da ni sada, nakon potrošenih 75ml Oriflame Chocolate Dream kreme, nisam sigurna da li mi se sviđa. Nekada mi je bila sjajna, a nekada bih je mazala na svakih 5 minuta jer su mi ruke bile i dalje suve.

Avon krema za ruke i nokte je fantastična i povoljna. Malo je masnija, pa samim tim idealna ukoliko imate suve ruke. Odlično hidrira. Sigurno ću je kupiti ponovo.

Rial je ubedljivo najgori skidač laka. Isušivao mi je zanoktice, nije dobro skidao i ruke bi mi nakon korišćenja bile masne.

Od Oriflame Nail Boost laka za ubrzani rast noktiju oni stvarno rastu. Ali i bez obzira na to, neću ga ponovo kupiti.

Hidrociklin preporučujem svima koji imaju problem sa zanokticama. Ubedljivo najbolja stvar. Koristi se tri puta dnevno, tako što se umasira u kožu oko noktiju.

I to je to. Ja sam zadovoljna količinom praznih bočica. Da li ste vi koristili neki od ovih proizvoda? :)


6 коментара:

  1. Koristila sam avon piling od vanile, predivno mirise.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam do sada kupovala Lilijeve tufere,pa me zanima da li je ta povoljnija zamena iste velicine i oblika i koji je proizvodjac u pitanju?Hvala na odgovoru,pozdravljam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu istog oblika, možda su WW par mm veće. Proizvođač je Cotoneva. Ja sam pakovanje od 100 komada kupila u DM-u za 120 dinara. Možeš ih pronaći i u parfimerijama. A ovi 50 Lilijevih su 80. Pozdrav! :)

      Избриши
  3. Da Sebamed proizvodi su ubedljivo najbolji. a za hidrociklin nisam probala za zanoktice, tako da ću uskoro čim prođe leto da ga probam za zanoktice.

    ОдговориИзбриши