четвртак, 18. фебруар 2016.

Najzdraviji dezodorans na našem tržištu - Herbateria deo stik

Danas vam pišem o jednom od svojih holy grail proizvoda - Herbateria deo stiku sa mirisom vanile*. Ukoliko želite da saznate po čemu se izdvaja od drugih proizvoda u mojoj kolekciji i zašto ga vredi probati, nastavite sa čitanjem.



Kada je izbor dezodoransa (bilo u stiku, spreju ili roll on verziji) u pitanju, važno je da u sastavu ne postoje aluminijumske soli, propilen glikol, parabeni i triklosan. To su hemikalije koje ostaju u telu, iritiraju kožu, izazivaju alergijske reakcije, remete rad endokrinog sistema. Samim tim, donose više štete nego koristi. Ono što me je prevashodno privuklo da izaberem ovaj proizvod je sastav. Jednostavan je, kratak i pre svega potpuno prirodan. 

Sastojci verzije sa mirisom vanile su: 
ši buter, kakao buter, kokosovo ulje, vosak, soda bikarbona, etarsko ulje 
čajevca, miris vanile.


Često se u kozmetičkim prizvodima mogu naći sastojci čija imena jedva možemo da pročitamo iz jednog pokušaja. To me je navelo da istražim kakvi su sastojci u pitanju i nisam bila oduševljena rezultatima. Mislim da je ovo najzdraviji dezodorans koji možete pronaći na našem tržištu. Sastav se razlikuje od verzije do verzije, ali je svakako zbog nedostatka aluminijuma i parabena, ovaj stik potpuno bezbedan za korišćenje.

Kada je u pitanju pakovanje, jednostavno je i funkcionalno.

Nemam problem sa naročitim znojenjem, ali sam tokom meseci korišćenja primetila da nemam potrebu da ponovim nanošenje tokom dana i miris traje satima. Odlično štiti od neprijatnih mirisa.

Što se tiče mirisa, iako je u pitanju vanila, najviše osećam butere. U ponudi možete naći i mirise natural, kokos, vanila, čokolada, narandža, mint, fresh, relax, sensual.

Ono što bih navela kao manu je da dezodorans ostavlja masne tragove na odeći, koje lako možete skinuti pranjem.

Dolazi u pakovanju od 30ml i košta 270 dinara.

Ukoliko sam vas zainteresovala za ovaj proizvod, možete ga poručiti ovde ili kupiti u nekoj od radnji sa ove liste.

* iako je proizvod dobijen na recenziju od sponzora, to nije uticalo na moje mišljenje o njemu 

2 коментара:

  1. citala sam dosta o ovom deo stiku :D voljela bih ga probati, inace koristim NIVEA stik :D

    ОдговориИзбриши