недеља, 26. април 2015.

Product recommendation | Balea uljani losion za telo sa bademom i marelicom

Imam suvu kožu tela koja je još suvlja tokom zime. Zato sam tražila losion za telo koji sadrži ulje i koji će mi nahraniti kožu. Izabrala sam veoma povoljnu verziju - Balea kremasto-uljani losion za telo sa bademom i marelicom (kajsija). Postoji i verzija sa pistaćima. Obe su ograničena serija.




Ja sam ovaj proizvod koristila skoro svake večeri prethodnih par nedelja i svaki put ostajala oduševljena mirisom i negom koji losion pruža. Miriše blago, slatko i prijatno a miris na koži ostaje satima. Koža je posle njega smirena, nahranjena i meka na dodir. Lako se razmazuje, ostavljajući blagi zaštitni film koji se brzo upija. Sadrži 40%  bademovog i suncokretovog ulja, što ga čini savršenim za suvu i zahtevnu kožu. Nezi doprinose vitamin E i alantoin, koji štiti kožu. 


Sastav:

aqua - ethylhexyl stearate - helianthus annuuus hybrid oil - isopropyl palmitate - glycerin - capric triglyceride - cetearyl alcohol - glyceryl stearate citrate - allantoin - tocopheryl acetate - sodium hydroxide - prunus amygdalus dulcis oil - parfum - carbomer - phenoxyethanol - sodium benzoate - potassiumj sorbate - bht

Ovaj losion možete kupiti u DM-u po ceni od 269 dinara. pri čemu dobijete 200ml odličnog proizvoda. Za kratko vreme, postao mi je omiljena mazalica za telo. Koja je vaša omiljena? :)

10 коментара: